Конференція «Історичні, економічні, правові, соціально-філософські та освітні аспекти розвитку охорони здоров’я»

ЦЕНТР МЕДИЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА КАФЕДРА СУСПІЛЬНИХ НАУК ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ АКАДЕМІЯ СОЦІАЛЬНИХ НАУК УКРАЇНИ ЗАПРОШУЮТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ІV Міжнародній науковій Інтернет-конференції «Історичні, економічні, правові, соціально-філософські та освітні аспекти розвитку охорони здоров’я», присвяченій 60-річчю з дня народження ректора ХНМУ, члена-кореспондента НАМН України, професора В. М. Лісового м. Харків, 1-8 листопада 2016 р.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

До участі в конференції запрошуються студенти, науковці, професіонали-практики. Матеріали конференції публікуються окремою збіркою.

Робоча мова конференції: українська, російська, англійська, польська.

У рамках конференції планується робота таких секцій: 1. Історія охорони здоров’я. 2. Медичне краєзнавство. 3. Економіка охорони здоров’я. 4. Організація охорони здоров’я. 5. Соціально-філософські та духовні аспекти здоров’я. 6. Медична соціологія. 7. Персоналії видатних організаторів охорони здоров’я. 8. Медична освіта: історія і сучасність. 9. Правові аспекти охорони здоров’я.

Тези наукових доповідей публікуватимуться на сайті університету з 1 по 8 листопада 2016 р. За результатами конференції буде видано збірник тез наукових доповідей, розсилку якого авторам Оргкомітет гарантує. Збірник видаватиметься із залученням авторських коштів.

Інфолист: офіційне_запрошення_2016

Залишити відповідь

